onsdag 29. april 2009

Dill og pølsevev

Hvorfor er det så vanskelig å oppbevare ost? Jeg liker ikke den tørre kanten som slår leir langs Jarlsbergbredden (poesi).
Til bursdagen min ønsker jeg meg ei osteklokke. Altså ikke ei klokke av ost, men ei klokke å ha osten i. Altså ikke ei klokke som sier takk, men ei sånn som de fine fruene i England har. Jeg er tross alt en average frue i Norge.

Og hvorfor venter jeg alltid så lenge med å ta ut matavfallet at jeg må bruke to poser? Kunne de ikke lagd tjukkere poser? Jo tjukkere poser jo meir jord, og jo meir jord jo meir planter, blomster og idyll, ikke sant?

Jeg brukte hele gårsdagen på å høre på Shakira på spotify. Det swingar!
Spm: Når jeg ikke har anna å skrive om enn sånn her suppe, er det bedre å ikke skrive?
I morgen skal jeg grave djupt etter noe skikkelig filosofi!

Follow that car

(NP: fant på en vits; Hvem sin pære er det? Det er appelsin.)

3 kommentarer:

  1. Eg lika alt du skriv, Ingvild! Suppe eller ikkje.
    Likte vitsen, men veit ikkje om eg skjønte den?

    SvarSlett
  2. Takk, det var godt å høre:)
    Hvem er det sin? appelSIN! tok'n?

    SvarSlett
  3. Jeg tok'n med en gang.
    Kanskje en ulv, hvorfor ikke? De er ville, klarer seg sjøl.
    Men sier ikke klokka tikk?

    SvarSlett