tirsdag 28. april 2009

Vaskehjelp søkes

Jeg har det forferdelig rotete nå, mamma. Slett ikke likt sånn det var da du var på besøk. Nå har jeg ikke oppvaskmaskin, sånn som du, men du syns nok ikke det er noen særlig god unnskyldning. Oppvaska blei tydeligvis ikke rein av seg sjøl, sånn som jeg tenkte for noen dager siden.
Blant alt rotet ligger lørdagens VG på stuebordet med lørdagens lotto-tall skrivi på kanten. Jeg har tegna bart på alle kjendisene på forsida. Ikke fordi jeg ikke vant i lotto, men fordi alle burde ha bart. Bart er kult, og jeg vant ikke i lotto.

Når jeg blir voksen skal jeg gifte meg med en mann med bart, og som er en kløpper på å støvsuge!

Så si ifra neste gang du kommer, mamma, så jeg får noen til å sjaine opp her først!
MVH










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar