fredag 24. april 2009

Hannah Montana - The Movie

Fikk akkurat greie på at Miley Cyrus har spilt inn film, O engledryss fra oven, den filmen skal jeg se! Så for alle som har tenkt å prate med meg 1. mai; det går ikke. Da er jeg på kino!

"Når Hannah Montanas økende popularitet truer med å ta over hele livet hennes er det vanskelig å stå i mot. Faren (BILLY RAY CYRUS) tar henne med hjem til Crowley Corners, for en liten dose virkelighet. Noe som setter i gang et eventyr spekket med moro, latter og romantikk ikke engang Hannah Montana kunne forestille seg. "

Jeg triller en terning der alle sidene har seks prikker. Med både Jason Earles og Billy Ray på rollelista har jeg virkelig the best of both worlds!
Min oppfordring er; Bruk Hannah Montana som det perfekte 1.mai-vors!

Jeg lurer forresten på om jeg skal ringe inn på FrokostQuiz. De sier det er nesten ingen som ringer og at sjansen er gigantisk til å vinne. Dessuten trur jeg kanskje jeg har finni ut hvilket yrke "V_KTM_ST_R" er.

Dig gold, be rich

1 kommentar:

  1. Velkommen etter. Hannah har vært i byen her i lang tid ;D Dessuten var Hannah Montana Turnèbuss her forrige helg, med look-alike konkurranse og masse stuff. Rosa-rosa-rosa =)
    Deltok ikke, trukke jeg er så lik a'!

    Og forresten som du skriver, tror jeg må poste et innlegg snart igjen hvis jeg skal holde tritt med deg!

    Hej!

    SvarSlett