lørdag 18. april 2009

Lækker laurdag

Ein ska jo helst prøve å skrive no fornuftig her inne, slik at dere (deg/meg) som leser blir litt klokere. Men fornuft er et vidt begrep, derav ingen moralpreken i dag. Egentlig er det drittslitsomt å ha blogg. Jeg bruker hele dagen på å tenke; "Åh, kan jeg skrive om det i bloggen min? Hva skal jeg skrive om i dag? Nå måå jeg gjøra no phett jeg kan fortelle verden om!"
Så: i dag har jeg stått opp (-Hva?! sier du?), vøri nede i staden og kjøpt mat, sitti litt ute (sjøl om det er sol) og nå sitter jeg inne. Og av detta sku jeg altså forvente å få heltestatus blant dere? Spedt. Hakkespedt.
Tross min aktive og überinteressante hverdag skal jeg slå ut håret på Vamp-konsert i kveld. Trur jeg. Har vurdert fram og tilbake, og ikke bestemt meg, derfor annonserer jeg det her slik at jeg rett og slett ikke har no valg. (Neida, jeg ække så dum, serru!)

Ellers i dette liv har jeg sørga for framtia ved å søke skole, sia skole er lurt, og det samma er jeg. Sjansen for at jeg ender opp i Bergen, Levanger, Amerika, Alta eller Bø er nå stor.
Ellers var påska finfin, og retter takknemlighet til Geilo, slekt og venner!

Takk for oppmerksomheten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar