søndag 19. april 2009

Eg er Mary McKear!






Kvelden i går endte som spådd på Vamp-konsert. Nykter og nøktern kjøpte jeg mitt livs dyreste konsertbillett. Men lite angrer jeg på det! Kun 7 bokstaver skal til for å beskrive det som skjedde på Meieriet i går; AWSOME (Hva, kun 6 sier du? Jeg har hatt 2mx). Jeg hadde frysninger i halve ansiktet, stemninga var trollsk med stearinlys og felegnikking. Eneste skåret i vannglasset var en type med speilreflekskamera som bidro til at jeg brukte litt vel mye tid på å væra fotogen (bildene ska jo tross alt på nett!). På puben traff jeg en gang en kar som het Per, og han lærte meg at ein tar seg best ut ved å få lyset inn frå høyre i X graders vinkel mens ein flytter blikket litt opp mot fotografen. Så jeg prøvde på det.

Om jeg må velje en favoritt, plukker jeg lett Odin på trommer!
<-- Se så søt han er da!

Mot slutten spilte de Tir'Na Noir, og da kom gåsehuden i resten av ansiktet og. Jeg tar av meg flosshatten og neier så djupt min stive kropp tillater, FOR en fin sang! Jeg trudde ikke jeg kunne teksten til den sangen, men jaggu improviserte jeg såpass at, jo, slik kunne det godt se ut.

Til kvinneforeningen på bakerste rad; la dere igjen respekten hjemme da dere kom? Skravle kan dere gjøra hime.

Ellers alltid gøy å treffe på lærere på byen, og Haugesund har ingenting å skamme seg over for å ha fostra dissa gutta. Dessuten er det kult med sånn stempel ein får på hånda når ein sjekker inn.




Koz og klemz

2 kommentarer:

  1. Åååå,hørtes ut somen fantastisk konsert!! *lite snev av misunnelse*
    fy fader for en best friendz du har *føler et lite snev av misunnelse der og*
    Kan jeg få møte a' hvis hu ska på besøk til deg en gang?!

    SvarSlett
  2. Jaja, seff, jeg har sagt til Hannah at ho må møte deg en dag. Vi ska el treffes i sommer regner jeg med, så da må du ta turen innom:)
    (Jeg liker forresten åssen blogginga di går! You go girl!)

    SvarSlett