søndag 26. april 2009

No sunday ppl

Jeg sitter her igjen. Nok en pysj-søndag med stempel på armen og minus på kortet. Kunne det ikke vært omvendt? Stempel på kortet (som kunde nr 1.000.000, gis samme sum i bonus til meg) og no minus på armen (no minus; norsk misjonsindustri). I går gikk jeg på kaffi, koffein- og alkoholfritt (har jeg virkelig blitt en jetsetter?).
Til tross for klart hode og et hukommelsestap som skyldes altzheimers meir enn kaffioverdose, våkna jeg til 90-tallets mest bortkasta dag. Søndager skulle bare vært en gang i året, sånn som julaften og storreingjøring. Da hadde det sikkert vært litt stas, men sånn som nå? I think not.
Har, tross shabby intro, vært på kvåle og spilt volleyball, samt hatt 1,5 kvalitetstime med Anniken. Nå spiser jeg sjokolade og ser på tv, og eg kan overraskende nok bekrefte at –I’m not smarter than a 5th-grader.

Har du hatt en bra søndag? gid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar