onsdag 22. april 2009

Sjokoladepizza

Time for a little cheer-up. Jeg er godtesjuk, på slankern og prøver å få en time til å gå. Dette er anledningen for meg til å fortelle om sjokoladepizza. Det er som grandis i Brasil, og er faktisk mektig gøtt. Selvfølgelig vil ingen restauranter dele hemlisen med oss, men her er likevel Anniken og min (sin?) påskeversjon av verket:
  • Begynn fra bånn, lag bånnen fra bånn (Vatten, ølje, mjøl og salt), og steik.
  • Smør på smør på bånn', og legg på frityrstekte (Masse smør og bananer i ei panne) bananer.
  • Dryss et godt lag med kanel.
  • Putt masse sjokolade i vannbad, spis noen biter sjøl og hell den smelta sjokoladen på pizzaen.
  • NYT!
  • Om du er virkelig lur har du på hvitost mens du steiker bånnen, da blir'e ekstra snadder
Post scriptum: Denne er GOD! Min ikke-sukkerspisende tannlege-farmor spiste 5 biter.
En ekte hombre, Erna solberg (Paradis, Mexi...BERGEN), tar seg lov til et stykke sjokoladepizza i motgang.

Ser man det, nå fikk jeg mer lyst på snop. Ein skal ikke lære et tusenbein å danse, ei heller meg hvor godt sjokolade er. Heldigvis er gulrøtter nesten like godt! ..mm..


Hugs på lille-lørdag; Bombshells don't drink beer unless it's pink and called bombshell-beer!


Hilsen Erna og Ingvild

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar