tirsdag 21. april 2009

Paradise hotel

Jeg bare tøysa. Innlegget skakke handle om det i det hele tatt, kunsten er jo å finne en overskrift som vekker oppmerksomhet, sant?

Har hatt lesedag som endte i å ikke bli en lesedag i det hele tatt. Pussig hvordan latskapen hersker.
Har vært kamp på Fosshaugadn i dag, og speakeren og megafonen hans spolerte dagens Cæsar-opplevelse.
Lene sank forresten et par hakk i verdi hos meg i går. Om matchfaktoren på skoa skal avgjøra, hadde ikke jeg hatt mange å menge meg med. Lenge leve paradiset!


Jeg har viktigere ting å tenke på, tirsdagens evige dilemma er: Paradise eller Frustrerte? (Snakk om luksusproblem, jeg kan jo få i påsa og sekk, men paradise er liksom bedre "live")


Vel vel, nyt ditt valg, so long

Jaja, så vart det litt paradise-snakk alikavel da, kommer ikke unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar