søndag 10. mai 2009

Atter igjen kun en vanlig 20-åring

Jeg våkna opp i dag med en kul på leggen på størrelse med et kne (Og nei, det var ikke kneet). På telefonen min hadde noen skrivi som notat at ”Husk at kortet ditt ikke virker!”. Når jeg sjekker nettbank er det slett ikke så rart at kortet ikke virker.. Det må ha regna i natt, for russebuksa mi er reinere enn 20.04.07. Det var i grevens cider… TID, at den blei vaska. I dag har jeg faktisk mekka en max kyllingsalat. Noen har vokst opp! For dere som skulle være interessert, utspilte kvelden seg slik; pizza og pop hos Mari, verandachilling med varmelampesoling hos Andreas, Ntz – Ntz – Ntz på meieriet, 30min kebabkø, og til sist MarioCart-NM hos Kenny (Som jeg btw vant!). Eneste skåret i all denne velsignede glede, var Brann. Også Odd, da..

Nå ska jeg sjekke ut om a Kathrine Moholt har finni fram havregryn, brudebukett og en likanes bonde. Er jeg kanskje interessert i å bli tv-kjendis?

Hepp hepp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar