fredag 8. mai 2009

For en hyggelig dag

8 mai, frigjørings(og gudskjelov ikke reingjørings-)dag! Gratulerer!

Var tidlig på skolen i dag, og satt meg som 1 av 2 på datarommet.
Jegg syns ho som satt der skreiv fryktelig kjapt. Jeg setter vanligvis ikke så stor pris på at noen skriver raskere enn meg, og tenkte at –Jeg skakke væra no dårligere enn ho. Så jeg dro på og skreiv brukernavnet mitt på facebook så fort jeg klarte, da jeg merka at ho og speeda opp. Ho dro fra meg, og jeg måtte gjøra no. Jeg hadde ho i hvitøyet, mens jeg svei tastaturet i sikkert 100km/t på et språk ingen enda kan. Jeg visste at ho fulgte med på meg og, og skuffelsen hennes da ho ikke klarte å følgje opp var som roser og blomsterduft for meg.
Hva har forresten skjedd med Kvasir??

Fikk skikkelig connection med kassadama på Mega i stad! Ho, som i to år kun har sagt ”Hei.”, ”Vil du ha påse?”, "Da bli hondraogsaukjan, femti.” og ”Kvittering?” til meg, bladde fram med et par primavitser i dag, denna frigjøringsdagen. Det hele begynte med at jeg kjøpte en varm kylling og en kald is, (”Da maokje smelta, bla bla..”)og det var starten på 5 fantastisk hyggelige minutter. Så takk til Bjørg i kasse 2, du har en ny fan.

I mårra ska jeg væra russ, så da kan det hende jeg binder fast en niåring eller blir skutt av veien med paintballkuler.

Sjikkelakke, sjikkelakke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar