fredag 15. mai 2009

Takk for i natt

Heime hjå mor att.
I natt hadde vel sjøl ikke Tornerose fått sova. Jeg lå i et sete der egentlig bare 50 % av meg fikk plass. Vinduet dirra så jeg begynte å klø på nesa, og i setet bak meg var det show. 3 høylytte russere hadde tydeligvis ikke tenkt å legge seg. Men bussjåføren er den søteste. Til latter og applaus holder han alltid tale i begynnelsen av turen. Og sova, det kan jeg jo gjøra nå.

For nå plundrer jeg med en mail som ikke vil åpne det store, viktige vedlegget jeg har lagt ved, og jeg kommer snart til å bitche hvis det ikke skjer no. Jeg sier pokker der jeg kunne sagt no anna.

I dag kom jeg på åffer jeg ikke syns tights er så fint. Prata med ei mellomgammal dame, mellomstor og mellomshabby, med zebrastripa tights som sagga der den ikke burde, og ikke sagga der den absolutt burde. Men smaken er som baken; full av cellulitter, og det som alle kan se trenger man jo ikke å lure på. Jeg tar meg sjøl i å gispe av min klokskap, og går tilbake til tabeller og tall. Min favoritt.

Og; vi skal få trampoline. Nå. FUS!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar