lørdag 16. mai 2009

Melodi Grand Prix og

Moscow. Tonight not just a regular cow. Grand Prix (gule priser) og Rybak-snakk i hele Norge. Østblokkrytmer og Synnøve Svabø skaper liv til en arm lørdag. Hørte akkurat Moldova, og, sorry Alex, det var fengende! Får håpe resultata blir avslørt før jeg sovner av all denne musikalske glede. Hurra for Norge:)

Har hatt praktisk-metodisk eksamen i 17.mai-forberedelse i dag. Jeg har planta blommer, skura pollen, bretta duker, lagd taco (vel, det var til i kveld) og pussa sølv til den store gullmedalje. Så i stad vart jeg grepet av et sekunds betingelsesløs lykke. Spør meg ikke hva som skjedde, men all denna nasjonalismen gjør meg sentimental.



Min vetle søster på 5 år skulle tegne meg i stad, og jeg må si jeg er imponert. Den høye panna er en artig detalj. Jaggu ser det ut til at jeg mangler ei tann og. Men likheten er der, sjøl om jeg vel ikke kan måle meg med detta. Og jeg som trudde jeg var denne familiens kreative avkom.

Må slå en nakkestift, Alex er på scena.
Og med dette ber jeg alle utlendinger stemme norsk i kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar