lørdag 2. mai 2009

What would Fanthomas do?

Jeg går rundt og er landets mest ubrukelige menneske om dagen. Hører til under kategorien sandselger i Sahara, de nye gitarkameratene og svineinfluensa.
Det skulle vært straffbart å bli voksen. Vi snakker ansvar, stress, høgt blodtrykk, valg, familieforøkelse (helst fra 1 til 5), og slik kunne jeg fortsette til pensjonstid.
Ok, nå tenker jeg 1) Hva skal jeg gjøra til hælja, 2) Hva ska jeg gjøra i sommar og 3) Hva ska jeg gjøra til høsten. Jeg ser for meg tre alternativ;

  1. Jeg blir wannabe-Lars Monsen i Alta. Friluftsliv i norske-Alpene, er same-friend og trafikkdirigerer på deltid (gjør folk sånt enda?). Gi meg nye ski til bursdag!

  2. Jeg blir Sylfest Lomheims ukjente datter i regnbyen (regnbuen?) Bergen, med nye briller som Magga har lagd og årskort på Brann Stadion. Med flere bokutgivelser blir jeg rik, og tar samtidig rekorden i Stoltzen opp. Gi meg paraply til bursdag!

  3. Som anonym trønder-rocktilhenger bosetter jeg meg i Levanger. Det bli itj nå fæst utta skijnnjakke (finere enn vest), og karsken går ned på høgkant. Året går med til skiturer og tiurleik med Åge Alexandersen. Gi meg skinnjakke til bursdag!

Det er monstervanskelig å velge. What would Fanthomas do??
Har du ikke sett Fanthomas? Oh my god, da må du se det her:

http://www.vgtv.no/?id=22169&category=55

Holy mascara, jeg digger det:)

Fanthomas 4 president

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gjøre nummer 1 med deg :D

    SvarSlett
  2. Gjør det, gjør det, gjennomfør det!!

    SvarSlett