mandag 4. mai 2009

Don't just work, work out

Mandag er crossdag, og God dammit, crossdag er et ork.
Nå er jeg heldigvis tilbake på sofaen, med restless legs og planer om å ta det med ro til neste mandag.
Cross er; En gymsal full av svette, og sånn popmusikk jeg vanligvis skrur av. Kos! Etter 3 minutter med Rihana står begge beina rett ut i krampe, dessuten kler jeg ikke høye kneløft.
Og pumpe jern? (G)jerne (hoho!). Jeg er ikke sein med å innrømme at det ikkje ser veldig proft ut, det heller. Bitemerker i underleppa får jeg også, har du ikke sett Pippi når ho konsentrerer seg? Ydmykelsen er komplett når tightsdamene på 50+ druser fra meg på intervall. Men som ordtaket sier; det er bedre å være kul enn å løpe fort.
Mye klaging blir det, men hva gjør man ikke for å kunne si ”Åhh, jeg er så støl, jeg trente i går skjønner'u!”

Gotta go, new Jane Fonda gotta sleep
Si meg, hva betyr adjø?
Ikke så ulikt hvordan jeg selv ville utført benhev.

3 kommentarer:

  1. Adjø tror jeg faktisk betyr "Gå med Gud"?

    SvarSlett
  2. Mulig det, men jeg refererte vel til Skorgan/Teigens "Adjø" fra 82. Men takk likevel:)
    Adjø

    SvarSlett
  3. Hehe, skjønte det og ;D Men Adjø betyr "Gå med Gud".
    Så Ingvild, stikk ut å gå en tur med gud du ;D

    SvarSlett