torsdag 18. juni 2009

Berre gjer da!

I dag våkna jeg 8 blank av meg sjøl. Det første jeg tenkte var: I dag skal jeg på joggetur! Å, du milde junimorgen, ute regna det kampestein og jeg var fortsatt litt støl etter 5min på trampoline i overigår. Men jeg har blitt veid, og funnet tung nok, så her var ingen unnskyldninger noen unnskyldning.
Jogging sucks! Det er kjedelig, tar lang tid og er slitsomt.. Til og med at jeg har ny og überfengende musikk på spillern lokka ikke til leik i dag. Jeg satte likesågodt musikken på på rommet mens jeg kledde på meg plagg for plagg..
Tennissokker. Jakke. Min nye buff jeg fikk av mamma med "Norsk Sykepleierforbund" på.
Oooog jeg var fortsatt ikke klar.. 5 minutter på senga. Pusse tenna. Joggedressen jeg fikk til jul dalte med engelene ned i skjul. Ole Ivars var første spor på runden. Da klokka krøyp mot halv 10 var jeg likevel klar - til det som skulle bli årets korteste joggetur (vel, jeg var ute i 25min, men det var vel mest fordi jeg gikk meg litt bort).
Om det skulle bli altfor ille får jeg heller flytte adresse til Mauritania. Der impliserer lubben sexy.
Men jeg har et håp i vente at jeg snart får ånden over meg igjen. Snakkast på jentejoggen.

Takk for meg og mitt svært interessante innlegg om dårlige vaner som jeg ikke vil at noen skal ha medlidenhet av. Skål!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar