fredag 5. juni 2009

D-day (stammeeffekt, ikke dommedag)

I over i går stod jeg i kø. I går stod jeg i kø. I dag er jeg lei av kø. Kø, kø, kø. At jeg ikke blir sprø!
På den annen side skal man ligge ganske lenge i ovnen før man blir sprø...
Sprø eller vassen - i dag pakker jeg, både inn og ut. Inn fordi jeg skal reise vekk, og ut fordi jeg har flytta hjem til mor. Trist i grunn, jeg merka det velkjente, metaforiske stikket i hjertet da jeg dro. Altså mors velkomst stakk ikke. Den var så myk og rosenrød man kan tenke seg. Men skal si jeg kommer til å savne Sogndal! Så hvis dere ser på Sogndal: I <3 U!

Men fra krokodilletårer til andre tårer; jeg må stikke og grille lauk. Ingenting er som en nyhjemkommen datter som lager middag! Hvis DU vil være til hjelp, kan du svare meg på dette: Hvorfor har alle kvinnelige fotballdommere permanent, hvorfor sier hallodamer egentlig aldri "hallo", og hva skjer hvis en ballong blir bitt av basillen?



Lykke til:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar