onsdag 27. mai 2009

I dag våkna jeg til innspillinga av Trollmannen fra Oz

..og jeg gikk til skolen i regn, sol, vind og regnbue.
Jeg var desverre seint ute, så det blei ingen skattejakt
denna gongen heller.








Var nett nede på Brun&Blid i det formål å bli kvitt en forkjølelse, evt. brun. Egentlig er solarium no herk. Jeg trekker alltid et lettelsens sukk hver gang lyset slokkes og den koselige damen sier Bruningsbehandlingen er nå slutt. Takk for besøket - velkommen igjen. Fikk dessuten en fin sykkeltur.
Jeg har nemlig blitt stikki av sykkelbasillen. Så nå gjør jeg alle de tinga jeg hater at syklister gjør; sykler midt i veien, uansett hvor stor sykkelsien måtte væra, utta hjelm og utta henda på styret. Jeg er glad jeg ikke er bilist når jeg er ute og sykler.

Anniken kom inn til meg i dag og sa at jeg snart har bursdag, noko eg ikkje har tenkt noko på over hovudet. Men nå har jeg begynt å tenke masse på det. For det første blir jeg haug-gammal. Meen, for det andre og beste kan jeg skrive ønskeliste! Og den ser ut som følgende; rosa tivoliradio og ny sykkel (helst med hjelm).




Her er min omgangskrets om dagen. Den tenker mye,men er nok slightly mer livatt enn bildet skulle tilsi. Flask! Men oppgåva begynner å ta form (om ikke den formen vi hadde tenkt, rektangel er nest best), og vi fryder oss. Har til og med fått lekser!
I dag var dagen for ferdiglaga mat, og ingenting er som fiskegrateng til triller ala Kamomilla.
Men, hei, jeg har viktigere ting å skrive på... nemlig handleliste! (Den som trudde jeg sku gjøra leksenen mine tok feil)
Jeg går og koser meg med Marianne (drops).
På attsjåing

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar