lørdag 20. juni 2009

Mor til to

I stad tok jeg konebilen av typen Volvo v70 stasjonsvogn til Holmenbyen for å hente the Jonas brothers i bursdag. Jeg småprata litt med de andre foreldra mens jeg hanka inn en gutt etter den andre, ba de pent takke for seg og sette seg i bilen. I bilen hørte vi på nyhetene mens jeg fikk fyldig referat fra bursdagsforløpet.
I skrivende stund sitter vi alle tre i sofaen med 5kg smågodt og barne-tv.
Vart jeg ikke akkurat 21??
Holy calorie, her sitter jeg som en gammal festlighetsenke, mens alle jeg kjenner er på byfesten i Lillestrøm. I look 18, but my mind's nearly 40. Men 40-åringer kan og ha det gøy, og her er det bygdefest i stugu. Brosjan lagar taco, og jeg ser en episode av Donald jeg aldri har sett før. Og hør - tolevær?
Rocking er ikke lenger forbeholdt around the christmas tree. Detta er lissom det hotte da serru. 10min om dan og du er garantert meir muskler og masse blåmerker. Når Hilde rocker får vi tilskuere i tillegg lattergaranti.
Watch me and Juni rockin' right.
You rock!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar