fredag 19. juni 2009

Swinger filla

Når jeg har det rotete på rommet mitt, henger mamma alltid opp sånne frekke lapper. I dag derimot ville enhver lapp av et slikt merke latterliggjort seg sjøl. Så ryddig som det er på rommet mitt nå har det ikke vært sia sist. Jeg har kasta omtrent halve rommet i søpla, og nå er det ikke en overflødig gjenstand igjen på 11kvadratmeters avstand.


Ser du? Det er nesten sånn at jeg ikke har lyst til å væra noen annen plass, for det er så fint akkurat her.
På nattbordet mitt har jeg et familiebilde, pompadur, solkrem, vitaminer, kaktus, bank-ID, to brev/kort, nynorsk ordbok, leppepomader, radio, sitron, lampe og vekkerklokke. -Hmm, interessant, tenker du. Memorer det, for neste gang du kommer skal vi leke Kims lek.
Ukens applaus går til People for the Ethical Treatment of Animals (PETA). Måten de har gått i forsvar for den stakkars flua Barack Obama kom til å drepe på en pressekonferanse er beundringsverdig. Klapp klapp. (traff du?)
Bye bye frå my guys med ny sveis

1 kommentar:

  1. Hahah, gutta fra calcutta var til å eta opp;)

    SvarSlett