lørdag 27. juni 2009

Opplagt og uoppredd


Det er jaggu varmt når det er nesten 30 grader i rommet. Jeg fåkke sova. Den som hadde gitt meg en boks med aircondition skulle fått et kyss på panna. Helt sant. Som illustrert i dette skarpe bildet har jeg sauer på puta, og de saua har jeg tellt om og om igjen uten et eneste bææh (gjesp). Den kjerringa som har kommi opp med det rådet kanke ha vært edru.
I tillegg til heiteslag har jeg bedøvde lepper av for høyt leppepomadeforbruk og skællebank av lukta fra 750ml fuktighetskrem som jeg insisterte på å smøre meg inn i.

Jeg hakke tid til ikke å sova, for jeg har en busy schedule i morgon. Jeg ska kjøre volvo 240 med tilhenger og bruke caps. + at jeg skal på monopolet, og da er det best å se opplagt ut.
Merker det hadde gledet meg en brødsmule om Ole L hadde flydd inn vindu' her nå.

1 sau, 2 sau... <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar