fredag 26. juni 2009

Oslofrøken

Jeg har akkuart vært noen dager i Oslofjorden og lekt kakse. Dvs. i fjorden var jeg vel bare et fåtall av minutta. Været har vært upåklagelig for folk flest, og jeg har levd utta nett og strikka ribbestrikk med spiker.

Båtfolk! Alle hilser på alle, båtene tøffer dorskt bortover stille vann mens sola sår diamanter på overflaten, saltvannet spruter opp over baugen, tænings og dorging... Yuk! Jeg skal aldri få meg båt, takk herren for fjellet.

Med det samma jeg surfer denna bølgen av ting jeg ikke liker, legger jeg ut en film. Det ekke kult, men snutten av brosjan på sykkel er verdt en Amanda.


Hei, jeg heter Ingvild, er 21 år… I mårra ska jeg på 5årsgjensyn frå ungdomskolen. Jeg er fryktelig spent. Jeg og Malin må laga pønsj (helst god) til gjesta kommer, så det blir litt liv. For anledninga må jeg få meg en real makeover, så folk får se kva det har blitt av meg. Skrubb, bleach, tæn, lakk, kur – navngi det du.

Satser på at gjennom ølbriller vil jeg fylle omrisset av ei superstjerne.

V för Vendela!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar