mandag 20. april 2009

Jeg er et finmotorisk geni

Vi har testa 13-åringer i motorikk i 3 dager nå, og jeg tiltales kun som testleder Aksdal, finmotorisk avd. Jeg klarer å skru sammen en trekant av tre plastbrikker på 15 sek. Med slik teknikk burde jeg vært på teknisk museum. (Hvor mange ganger jeg har øvd føler jeg er irrelevant.)

Partners in crime Kenneth og Siv imponerer hverandre, mens jeg øver meg på å skru trekant.
Visste du at...
...det kan vise seg at god motorikk kan øke den fysiske formen, og dermed levealder og -standard?
...det kanskje bare er vås?
...jeg skal til syden i sommar?
Spør meg igjen om 40 dager, da burde alt væra på det reine (tørre?).
I dag hadde de forresten ikke bananer på Meny, snakk om meny..
Må crosse, skal på løp!
Au revoir



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar