onsdag 6. mai 2009

(Aksdal, 2009)

Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne. Jeg prøver i all ufrivillighet å skrive bachelor(ungkar?)oppgåve (kontaktannonse?). Etter mye og krass kritikk fra han-hvis-navn-må-ikke-nevnes, fikk vi i dag endelig prosjektets første rosende ord. –Bra, sa han.
Hadde det ikke vært for det steinharde ytret, hadde jeg trudd han tulla.
Det forundrer meg hvor ofte det er spennende å sjekke facebook (Zuckerberg, 2004) i løpet av en dag, når jeg skal gjøra andre ting. Nett i dag tør jeg påstå at fb utgjorde ca 25 % av arbeidet mitt. Hadde jeg vært politiker ville jeg forbydd bruk av facebook før kl. 16.00. Men det er jeg ikke, så lenge leve facebook! (Får håpe ikke han-du-veit leser detta her, da blir det ”bråk!!!!!”.)
Men hør på snakk, når jeg blir en anerkjent forfatter skal jeg se tilbake på detta innlegget å tenke ”burn” om meg sjøl.

(I gamledager, da jeg satte opp et arbeidsomt uttrykk, mens pappa gjorde matteleksene mine, 2005)

Hørte forresten en ulyd i høyre framhjul en dag, som jeg dempa ved å skru opp radioen. Nå er denne ulyden så høy at Hellbillies ikke klarer å overdøyve det lenger. Noen som har en ide om hva det kan væra?

Hell og lykke

2 kommentarer:

  1. ho-hvis-namn-må-ikke-nevnes7. mai 2009 kl. 22:38

    HAha, så søt du va på bilde :) eg trur det kan vera dei doble fustajehengsforkoblingane, forresten.

    SvarSlett
  2. Jeg har forresten glemt å fortelle deg en ting. vi har kjendis i klassen! Kult?! Spiller på håndballandslaget. Kamilla Kristensen ;D

    SvarSlett