tirsdag 5. mai 2009

Lat med latter

Åhh, jeg er så støl, jeg trente i går skjønner'u..
Etter å ha tilbrakt intet mindre enn 7 mer eller mindre effektive timer på skolen i dag, er det på sin plass at jeg flater ut foran en flatskjerm i kveld. Det blir selvfølgelig schickli bra.

-Se!, sa den blinde mannen til den døve, og så lo de begge to.
I dag er det den internasjonale latterdagen. Har du huska å le i dag? Det er fortsatt tid, om du vil samle en gjeng til lystig lag, sitte foran speilet å le, eller se "Du skal høre mye" med Tore Skoglund. Får ikke det deg til å le kan jeg ikke hjelpe deg. Du Tore, du Tore..
Det er og den første dagen i den store "sykle-til-jobben-aksjonen". Har du sykla til jobb i dag? ..Ikke jeg heller, litt latskap må man da beholde. Om man ler kraftig i en halvtimes tid, er dessuten det en utmerket økt for m. rectus abdominis (jada, litt lærte jeg da i fjor).

Nå må jeg fly på buttern, men før jeg flyr vil jeg benytte anledningen til å gratulere min kjære farmor med dagen! (Jeg har enda ikke ringt, så med litt flaks leser du det her om ikke anna.)

Jeg gjør som VG, finner på et twista motto; Ha en latterlig bra dag!


Hahah
Hohoho
Hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar