søndag 17. mai 2009

Gratulerer med dagen!


På balkongen med Fam. Rex.

Dette er ingen ”haha” til alle dere som ikke har vært med meg i dag, men jeg har hatt en strålende dag.
Jeg har vært som flydd tilbake til 90-tallet, gamlelærere, is og kjerringbæring.

Haneborg, Haneborg, det er vi
Aursmoen går på batteri!


Jeg slang meg med toget på barnehageavdelingen, og vinka stolt til tilskuerne langs vegen. Bunad er alltid like stas, og gnagsår etter skoa er lissom rosinen i pølsa.

Familiegrillingz. Jeg, som (når Sondre er vekk) ser på meg sjølv som den sprettne i slekta, skulle tøffe meg og hoppe over rekkverket på verandaen. Men avstandsberegning derimot går ikke under kategorien ting Ingvild kan, og et ukjent antall kilo skeina rett i bakken som en sekk. Jeg spilte sjølsagt helt, og satte opp et ”det-var-lissom-meninga-uttrykk”. Men da jeg kom meg bak hushjørnet måtte eg halte og ynke meg litt. Mamma kom med kringle, og det hjalp.
Om jeg skal vise min empatiske side, håper jeg du og har hatt en minneverdig dag.

Så nå trenger du ikkje lure på åssen kongen sin dag har vært.
Må busse til Sogndal, hasta la vista

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar