lørdag 1. august 2009

Kan noen børste støv av tastaturet mitt for meg, takk?

Hei sveis, takk for sist og godt nyttår!
Det er vel unødvendig å si at jeg ikke har vært særlig godt selskap i det siste. Jeg trur jeg må ha sagt alt jeg kan og veit til alle jeg kjenner. Av egen erfaring prøver jeg ikke å å høste kreditt for gode historier flere ganger enn 1. Kun herren veit hvor mange ganger jeg har fått høre om studentlivet til farfar.
Jeg har sett på kalenderen og sett at jeg snart skal flytte. Jeg merker det løsner noen tarmer i meg. Og hvem har skjenka meg da jeg søkte skole? Friluftsliv. Hvis jeg tenker etter, kan jeg nesten ikke komma på et studie som passer meg dårligere. Jeg får la væra å tenke etter. Men jeg gleder meg! Litt ålreit at ingen kjenner meg og, for da kan jeg væra hvem jeg vil. Jeg vil væra supersoss fra oslo, ain't no coincidence 'bout me, girl!

Jeg har forresten begynt å lesa ei ny bok. Den heter Bibelen, og utspiller seg for det meste i Jerusalem og Betlehem og sånn. Hovedpersonen heter Jesus og er tryllekunstner. Gleder meg til å få veta meir om ham og Gud og Den Hellige Ånd (Som etter sigende skal væra èn og samma person, ære muulig?? Nesten som pappa og julenissen.). Skvatt litt da jeg så at boka er på drøyt 1400 sider, men det er faktisk veldig mange interessante og morsomme historier innbakt i salmer og vers. Om middagsselskap som Gud har betalt, og epleslang som ender fatalt. Skulle likt å hilse på forfatteren.

Men spøk til side, å lesa Bibelen er virkelig no jeg har hatt løst t lenge. Og skal jeg gå med kors rundt halsen, må jeg veta hva som ligger bak.
Kanskje er kloster mitt rettmessige hjem? Har hørt jeg kler brunt.

Nei nå stikker jeg, men jeg er ikke giftig.
Ikke legger jeg ut no bilde heller, er vanskelig å få avbilda denne Jesus om dagen.

Snækkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar