søndag 16. august 2009

Mustache city

Nå har jeg klipt negla, så nå kan jeg blågge litt att.

Dere som har gikt har kanskje merka det. Det nærmer seg høst, og med det kommer skolestart som en ulende, gul østavind. Nevnte faktum er intet unntak for meg, og jeg dro fra mann brann, 7 skrikerunger, mor og far, høne pøne og gåse våse over vannet og endte opp i Levanger. En veldigveldig fin by som pappa og jeg rusla gjennom i går. Men da pappa dro over vannet igjen i dag, må jeg innrømme at jeg kunne tenkt meg og blitt med.. 7 skrikerunger til tross. Men det prater vi ikke mer om, for da begynner du å le og jeg å grine.

Det er no rart med det å komma fra innbarka skauen til et bystrøk i Nord-Trønderlag. Hule trønderstemmer overalt hvor jeg går. Det er nesten som å bo i Portveien 2. I huset er det helt dødt, og jeg skulle ønske noen jeg kjenner gjømmer seg i skapet. Men om det ikke gjør det, er det grei det og (har så mye kleer jeg skulle hatt plass til).

Jeg må jo si jeg begynner å bli byvant allerede. Har i skrivende stund nylig vært på sightseeing på sykkel noen timer, og annonserer med glede at her er det både togstasjon og søndagsåpen Kiwi. Dvs at jeg ikke trenger å leite etter det imårra (har nemlig fri da og). Hva skal jeg leite etter da? Hva trenger jeg å veta hvor er? Ja, jeg veit forresten hvor sjukehuset er og.


Detta er togstasjon’ da (du ser kanskje at det er et tog til venstre der? Hvis du er veldig skarpsett, ser du kanskje at det står en gutt ved venstre hjørnet og? Han tok bilde av meg. Han har sikkert nytt kamera.). Hvem har ikke lyst til å besøke meg nå?

For å feire meg sjøl, skal jeg ta en tur på kino. Må nesten se Harry Potter, for den har jeg hørt er dårlig.
God skolestart

1 kommentar:

  1. Hahaha.. Det er GODT noen for meg til å le i denne triste byen. Håper du trives! :)

    SvarSlett