mandag 14. september 2009

Skauen er min venn, og min kjole er grønn


Her ser du bilde av ei henholdsvis innendørs og utendørs seng. Hvilken ville du valgt for noen uker framover? Hva hvis je sier at Johnny Depp/Charlize Theron har varma opp himmelsenga først? Nei?
Je skar hvertfall ut på tur igjen. Og dere som klagar på dårlig leselyst og kjedelige forelesninger er snåle. Jeg hadde løpt maraton for ei innendørs forelesning, for sånn det er nå får jeg ikke skrivi dato på arket ein gong før arket er bløtt. Så nyt varme forelesningssaler, tørre forelesere og klokketimer.

Åh, søren, noen tok over tastaturet mitt og skreiv masse teit om å gå på tur! Makan til prippen soss ho derre Ingvild, ess. Imårra tar vi bussen sørover for å traske i Sylan. Vi traska forsåvidt ei uke i Sylan for 2 uker sea, så det blir deilig med en oppfriskning. Vi skal ha med oss ukjente, så da kan jeg briefe og si at -Ved denna steinen vokser det ekstremt god skjegglav!, eller -Denna myra har je sett før. I tillegg har je hekla meg ny ull-lue, i tilfelle a Eli Kari spår rett.
Bare så synd vi skar himatt igjen på fredag. Da har jeg akkurat gått meg varm, fått spara opp det isolerende fettlaget på kroppen, begynt å kose meg liksom.
Og det som er ekstra bra er at detta er en ikke-teknologisk konferanse, ergo slipper jeg å sjekke facebook fram til fredag! Kanskje jeg ike gidder da heller? kanskje jeg bare skal slette facebook! Det var no å tenke på..


Veit du hva som skjer i kveld? Det er Stortingsvalg. Hvem ska vi heie på, Siv, Erna eller Jens? Hadde det vøri en skjønnhetskonkurranse hadde det vørt lettere, men makt? Han Jens er jo veldig morsom, og ho Siv burde ikke herma etter sveisen til Kristin. Og navnet Jern-Erna må jo ha en opprinnelse. Jeg så forresten pølse-Hansen på senteret på lørdag! Jeg svingte pent rundt da han ville gi meg blomst, jeg har allerede stemt. Det er jo bra med AP, dom gir vekk blommer, mens venstre prakker på folk papiravfall. Jeg lokaliserer alltid søplebøttene når jeg ser en svær, grønn parasoll med smørblide, kakibuksekledde menn under.
Nei ærlig talt politikere, hvis dere leser (spre gjerne linken til Kristin og Dagfinn og), dere må fokusere på å fortelle OSS ha dere vil gjøra for oss, ikke på å rakke ned på hva dom andre gjør feil. Det interesserer meg midt i mine innerste organer hva du mener Anniken Huitfeldt gjorde feil i pappapermdiskusjonen, hva kan du gjøra for meg? Amen.

Godt valg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar