tirsdag 27. oktober 2009

School 911

Har du hørt om tafattsjuken? Jeg lurer på om jeg kan ha pådratt meg det. Jeg har en stk. god sofa, et meget behagelig og ikke minst stilfullt pledd og 5 tv-kanaler. I tillegg finnes det noe som heter andletsboka, eller facebook som de sier overseas. Dette er en nettside der man får utrolig mye gratis info om folk uten å måtte spørre, eller i utgangspunktet lure i det hele tatt. Jeg opplever entusiasme jeg ikke visste jeg hadde når Mark Zuckerberg veiver med det røde flagget fordi Ola Nordmann og kommenterte Espen Askeladd sin status som eg likte.

Problemet med Espen Askeladd, tv2 og sofagrop kan være vanskelig å se for det blå øyet (evt. grønne, brune eller grå), men under fasaden ligger skolen og klynker bak munnbind og håndjern. Pappa vil faktisk gå så langt som til å kalle meg en skikkelig slaur. Og selv om jeg ikke er enig i det, er han nok eldst og veit best. Det blir fint å bli eldre og vite best.

Men såpass veit jeg, at når en er tom for ord bør en slutte å skrive.

Mazel tov

2 kommentarer:

  1. Jeg føler det passer med en kommentar her nå da jeg egentlig sitter og jobber med ei rimelig teit matteinnlevering og bloggen din er mye mer underholdende! faktisk så mange dimensjoner over at det er ikke noe vits i å snakke om engang... Jeg kjenner veldig godt til den der tafattsjuka, tror det er noe som går. Hører om mange som er blitt smitta.
    Og som du nevner så tror jeg det er Mark Zuckerberg si skyld. Jeg tror faktisk han er skyld i ganske mye på grunn av den derre fantastiske oppfinnelsa si.

    Men du får ha en fin dag med de 5 kanalene og pleddet ditt! Du har vel blitt heftig Hotel Cæsarslave siden det driver og skjer ting der og.

    SvarSlett
  2. Malin lider av samme sjukdom. Grusomt godt.
    Gleder meg til juuuul, og til du, Vea og jeg skal kooooose oss :D :D :D
    Passer det lørdag 18?19? Desember?
    Her er det innmari pynta til jul nå, og altfor mye fint! Er så mye fint at jeg må kjøpe no gitt!

    SvarSlett