søndag 1. november 2009

Sure soccer

Det er forbasket også. Her har jeg via en hel dag til fotball, også vinner ingen av laga jeg heier på. I tillegg til at fotball er forbausende kjedelig å se på, har radarparet Øyvind Alsaaker og Nils Johan Semb ødelagt en ålreit søndag med idiotiutsagn på en snor. Jeg veit ikke hva som er verst av "jeg-har-bare-ødelagt-landslaget-og-har-nok-skalla-i-et-kumlokk-da-jeg-var-liten,-men-later-som-jeg-har-peiling-på-fotball-Semb" eller liggesår i ansiktet. Begge deler svir og gjør vondt.

I dag er jeg et eksempel på at nedtur gjør arg. Jeg ville bare at kjære Sogndal skulle få spise kirsebær i det selskapet de opprinnelig var bedt til. Det betyr, Semb, at Sogndal bør spille i tippeligaen. Når de blir ditcha i siste augneblunk for geeky Hønefoss er det grunn til å droppe desserten (selv om jeg må innrømme jeg tømte ei skål med is og ei flaske ingefærøl).
Fortell meg så åffer voksne mannfolk med kjempelange sokker skal få bedre betalt enn leger og snekkere? Det er ikke en eneste del i hele meg som skjønner logikken i det. Slik er det altså; underholdning er større enn livet.


Stao no pao!

7 kommentarer:

  1. Du har ikke tenkt på at du kanskje heier på feil lag da? Du kunne jo bare heiet på FFK, vant 5-0 så det sang! :)
    (Så skal det sies at jeg meldte meg inn i "Gruppa for de som driter i fotball" på facebook i går).

    SvarSlett
  2. Kjære Ingvild.
    Ikke et eneste stygt ord om geeky Hønefoss. Hvis ikke blir tante Kristine arg ;)

    SvarSlett
  3. Erik er i ekstase over at Hønefoss har rykka opp. Ikke skjønner jeg hvorfor, for han holder jo kun med LSK.

    SvarSlett
  4. Gå av banen, di er kjekke og søte! Je heier itte på feil lag nei, Runa, meir at feil lag har dommerhjølp. Tante Kristine; ingen grunn til engstelse, Hønefoss skal itte nevnes i min munn igjen :) Hils Erik og gratuler, Malin. Erte Brandby/Hønefoss hånd i hanske?

    SvarSlett
  5. Nå begynner det å bli på tide å blogge litt igjen, Ingvild!

    SvarSlett
  6. Jeg er enig.. Var i litt dårlig humør og tenkte jeg sku sjekke bloggen din for å bli i bedre humør, men den gang ei.. :-/
    Jaja.. En annen dag kanskje!

    SvarSlett
  7. Frustrert gravensar21. desember 2009 kl. 21:20

    Hello in the hatch! BLOGG Ingvild, BLOGG!

    SvarSlett