søndag 18. oktober 2009

Ubrukelig skrulle lirer av seg


Hjertelig velkommen til nok en meningslaus dag med undertegnede i spissen. I dag skal det handle om safarikjeks, etter forespørsel fra en som hadde drikki sprite med noko oppi. Safarikjeks generelt er nok bedre å smake på enn å skrive om. Sistnevnte fører nemlig til intens lyst på nettopp safarikjeks. På den annen side sparer man et tresifra beløp kalorier ved unngå innhalering. Visste du at ei pakke med herligheten dekker heile dagsbehovet til en person som er bare litt mindre enn meg?
Men, spørsmål, heter det ikke egentlig maryland? Eller er det bare en dårlig kopi? Eventuelt omvendt?
Jeg tar meg i å tenke at sjokoladekjeks dyppa i transfett ikke er helmatch med bacardi og sprite. Hva er det som får noen som har nytt et glass eller 5 med denne drikken til å huge etter kjeks? Je blir forundra.
Som en god medisin for å unngå at lysta etter å spise safarikjeks skal ta over, har je forsynt meg med et stykke fyrstekake. Ekstremt effektivt, jeg har verken lyst på safarikjeks, fyrstekake eller bacardi og sprite nå. I grunn er det lite je har løst på i dag, bortsett fra oppgåvefri, bakt potet og besøk av en jeg ikke har sett på lenge (har egentlig ingen spesiell i tankene, har bare lyst på følelsen av "Er det liv i deg enda? Deet var lenge sia!".).
Jeg tenker, som siste tanke i dag, at jeg går og legger meg.
Smack smack

2 kommentarer:

  1. Du skjønner det nok!18. oktober 2009 kl. 20:07

    Eg lova jo at eg skulla skrive ein kommentar, så no gjør eg det. Og sia vi snakka ein heil del om nynorsk og venstrehåndsskriving i går, velgjer eg å skrive den på nynorsk med venstrehanda (det er jo for så vidt ein smal sak å skrive med venstrehanda på tastaturet). Det kan godt hende vi snakka om meir som eg skulle skrive om i denne kommentaren, men for å vere ærlig, hugsar eg det ikkje.
    Likar alt du har funnet ut om safarikjeks. Du har gjort oppgåva di godt! Bacardi og sprite er forresten kjempegodt, anbefalast!

    SvarSlett
  2. Safari er godt. Det er også Maryland. Tror jaggu det er to forskjellig. Safari er vel litt mindre?!

    TallTallTall, men er bor vel egentlig på TELLus vel?

    SvarSlett